Weer een reisverhaal met wat belevenissen van de afgelopen weken!

31 mei 2015 - Zanzibar Town, Tanzania

Daar ben ik weer met een nieuw reisverhaal!

Ik begin met het aller leukste natuurlijk.. Ik ben op safari geweest!! wat was het geweldig om al die mooie beesten te zien in het egt! De hele dag boven op de djeep gezeten zodat we alles goed konden zien! Een aapje die stiekem een banaan komt stelen en het in het raam van de djeep op zit te smikkelen de olifanten, zebras, giraffen en de leeuw gezien! Super mooi!

De afgelopen tijd heb ik nog veel meer gedaan! We hebben de spicetour gedaan waar we allerlij specerijen te zien kregen en we cocosnoot aten! Ook kregen we een sexy gevlochten armband, hoedje en ring van bamboe! Super leuk! Leuk om gezien te hebben, omdat dit is waar het eiland om bekend staat! We zijn naar de sandbank geweest, super wit stukje strand midden in de zee met een mooie helderblauwe zee! Ook nog even gesnorkelt en het mooie koraal en visjes bekeken! een dagje gevaren op een jacht en verse krab gegeten met locale vrienden hier! Heerlijk was het! Met aicha naar prison iland gevaren waar we grote schildpadden met bananen hebben gevoerd! Een gezellig weeken naar nugwi geweest, waar we op het mooie witte strand hebben gelegen met natuurlijk een wijntje! Hier uiteindelijk weggegaan nadat we 4 uur lang hadden onderhandelt voor 2 giraffen en een zwarte olifant geen levenden natuurlijk! We zijn. Naar kisamkasi geweest om daar tussen de mooie dolfijnen te zwemmen en bij een local te eten en slapen! Leuk om meegemaakt te hebben

helaas ook iets minder leuke dingen! Ik ben weggegaan omdat ik het niet zo naar me zin had op het project.. Die lieve kindjes en andere vrijwilligers gedag gezegt.. En ben nu voor twee weken in de stad Stown town! ..Waardoor ok dus al deze leuke dingen kon doen! Aan alles komt een eind helaas en heb dus na een super leuke tijd manon en aicha gedag moeten zeggen omdat zij weer terug gaan naar holland nou ben ik egt bijna alleen! nou is het tijd voor serieuze dingen en ga dan ook maandag starten in paje op een ander project! http://Www.Lifesteppers.org Uit noorwegen waar ik ga leven als een egte afrikaan best spannend! En goed voor me engels aangezien ik hier vet slecht in ben!

dat was het weer voor deze weken! Tot snel! X